יום שני, 22 באפריל 2013

מגזין דיגיטלי - כיצד לבנות אותו נכון

מגזין דיגיטלי הוא אחד היישומים הדיגיטליים הפופולאריים ביותר, בעיקר כיוון שהוא מאפשר לכל חברה ובכל תחום לשלב בו את האג'נדה שלה, לפנות לקהל לקוחות רחב ולשדרג את המיצוב שלה. מגזין דיגיטלי יכול לכלול היבטים רבים או ממוקדים ולהתאים עצמו לקהל היעד של החברה.

ראשית, כולל מגזין שכזה מידע הרלוונטי לעולם התוכן של החברה ולצרכים המשתנים של לקוחותיה. יחד עם זאת, מדובר על מידע רחב יותר מאשר זה המוצג באתר הראשי של החברה כיוון שהמגזין מספק ערך מוסף ללקוחות ולנמענים. מומלץ לחדש את התוכן באופן קבוע ולהיות בקשר עם מומחים בקשורים לעולמה של החברה.

בנוסף, חשוב מאוד לשים דגש על סדירות שליחת המגזין בכדי לשמר את מערכת היחסים עם החברה. מומלץ להוציא מגזין חדש מדי חודש ולשמור על נוסח אחיד ועל מבנה קבוע. קריטי לצרף אפשרות להסרה ממערכת הדיוור אשר שולחת את המגזין או הצטרפות אליו.

כדאי לבנות את המגזין על ג'ומלה או על וורדפרס כיוון שאלו פלטפורמות הנוחות מאוד לתפעול עצמאי של החברה. מומלץ לעבור עם מעצב גראפי על עיצוב המגזין ולהקצות אדם מן החברה אשר תפקידו הוא להפיק אותו.

ולבסוף, חשוב לפנות אל חברה איכותית אשר תספק סיוע בהקדמת המגזין - smart page הינה אחת החברות המובילות בתחום זה, אשר מנוסה מאוד בעבודה עם חברות קטנות עד בינוניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה