יום שלישי, 19 במרץ 2013

קנייה ברשת - קל, מהיר ואמין

חברות אשר מוכרות מוצרים שואפות לעודד רכישה ולהניע לפעולה בכל אמצעי שיש להן. בין האמצעים הטובים ביותר שמתאפשרים כיום נמצאות מכירה וקנייה באמצעות הרשת, און ליין, באופן שמקל מאוד על הלקוחות אשר נמנעים בדרך זאת מכיתות רגליים ומבעיות חנייה. יחד עם זאת, זהו יישום אשר חשוב לבנות אותו באופן איכותי, אחרת הוא עשוי לפגוע בפעילות של החברה ובתפיסה של הלקוחות לגביה.

ראשית, מומלץ לבנות מערכת של קטלוג דיגיטלי שתאפשר צפייה במוצרי החברה, קבלת פרטים מפורטים עליהם, תמונות, חוות דעת ומחיר כמובן. מומלץ להקדיש מחשבה רבה לעיצוב של הקטלוג ושל הפריטים הנמצאים בו בכדי להניע לפעולה וליצור רושם ראשני חיובי.

חשוב מאוד לצרף מערכת אשר תוודא אמינות של הרכישות, ולהשתמש בכל האמצעים על מנת לגרום לרוכשים הפוטנציאלים לחוש בטוחים בנוגע לרכישה. לא משנה כמה הפריטים ימצאו אטרקטיביים - אתר שאינו נראה מושך ואמין לא יעודד לרכישה ויפגע בניסיונות החברה להרחיב את קהל הלקוחות שלה.

יצירת ברקוד מומלצת אף היא במסגרת רכישות און ליין - בדרך זאת מספקת החברה כמה מטרות: ממצבת עצמה גבוה מבחינת הרמה הטכנולוגית; מאפשרת ללקוחות לסרוק באמצעות הנייד מוצרים ולרכוש אותם מיד לאחר מכן בקלות; ומזרזת את תהליך הקנייה. ברקוד דיגיטלי פשוט לבניה אך חשוב כי חברה אמינה ומקצועית תעשה זאת.

מומלץ גם לוודא כי צוות שירות לקוחות עומד מאחורי הקניות באתר אשר יוכל להעניק מענה אנושי בכל בעיה, שאלה או רצון להחזיר את המוצר. יחס שכזה מעניק לרוכשים בטחון וידיעה כי החברה אכפתית ומלווה אותם לכל אורך הדרך.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה