יום ראשון, 3 במרץ 2013

כיצד להרחיב את חשיפת האתר

אתר האינטרנט של ימינו הוא הרבה מעבר לכרטיס ביקור - הוא מערכת שלמה המאפשרת גם רכישה וקנייה באמצעותו, והגדלה אקטיבית של מעגל הלקוחות. בין האמצעים הטכנולוגים שמאפשרים זאת נמצאים מערכת הדיוור השולחת ניוזלטרים, עיתון דיגיטלי וכמובן - קטלוג דיגיטלי.

מערכת הדיוור מאפשרת שליחת מיילים באופן נוח ופונקציונלי למאגר נמענים. מעבר לחסכון בזמן, המערכת מתוחכמת מבחינה טכנולוגית, אינה מעמיסה של השרתים ומבצעת את השליחה באופן מרוכז ומהיר. זהו כלי אידיאלי לשליחת מבצעים ומידע רלוונטי, ומכאן - שהוא תורם מאוד להגדלת מאגר הלקוחות.

מגזין דיגיטלי הוא מגזין מקוונן הנשלח באמצעות מערכת הדיוור ללקוחות ולנמענים. הוא מיועד להרחבת הידע של הלקוחות וקשור כמובן לעולם התוכן של התחום בו עוסקת החברה. מטרתו העיקרית היא להעניק ערך מוסף ותחושה כי החברה היא שם דבר בתחומה. בנוסף, זוהי אפשרות מצוינת להפוך את הנמענים ללקוחות של ממש.

קטלוג דיגיטלי הוא אמצעי למכירה וקנייה באמצעות האתר, ויישום שכל חברה המוכרת את מוצריה און-ליין זקוקה לו מאוד. באמצעות הקטלוג יכולים הגולשים להתרשם מן המוצר, לקבל עליו את כל המידע הנחוץ להם ולבסוף - לרכוש אותו באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שבאתר.

באמצעות יישום ותפעול נכון של שלושת הכלים הנ"ל ניתן להגיע לכמות נכבדה של לקוחות ולהמשיך לעשות זאת באופן דינמי .

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה