יום שלישי, 19 במרץ 2013

כיצד להפיק את המירב משליחת ניוזטר

שליחת ניוזלטרים - דיוורים דיגיטליים מתוך מערכת מידע, נפוצה מאוד בשנים האחרונות. זהו אמצעי מצוין, נוח, פרקטי וקל לשימוש לעדכון על המתרחש בחברה, על מבצעים וחדשות. יחד עם זאת, ישנם כללים ברורים של "עשה ואל תעשה" בכל הקשור בזה.

ראשית, חשוב לבנות מערכת ייעודית לשליחת ניוזלטרים ולא לעשות זאת באמצעים חובבניים כמו במייל לדוגמה. מערכת שכזאת תוכל לשלוח במהירות וביעילות כמות גדולה של מיילים לכל הנמענים מבלי להעמיס על מערכות אחרות. בנוסף, יש לבנות תבנית אחידה לכל הניוזלטרים בכדי ליצור אחידות סגנונית ושיווקית ולזהות אותם עם החברה.

מערכת ניוזלטר איכותית כוללת אפשרות להסרה עצמית מרשימת הדיוור - אלמנט חשוב מאוד כיום שמונע תביעות. כמו כן, כוללת המערכת גם אפשרות להצטרפות למערכת התפוצה.

חיוני מאוד שלא להעמיס על רשימת הנמענים במיילים אשר יוכלו לגרום לכך שהם ירצו להסיר עצמם ממנה. עם זאת, חשוב לשמור על עקביות וסדירות בשליחה בכדי שלא ליצור את הרושם שאין לחברה מה לומר/ לחדש/ להציע לנמעניה. יש לזכור, כי רשימת הנמענים יכולה לכלול כמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים ולכן הנעה לפעולה חשובה במיוחד בהקשר זה.

ניוזלטר הוא אמצעי למיצוב החברה כמעורבת ומתקדמת טכנולוגית, ככזאת אשר משקיעה במערכת היחסים שלה עם לקוחותיה וככזאת אשר שואפת להתרחב ולחדש. חשוב שלא לשחוק כלי דיגיטלי זה אלא לעשות בו שימוש מושכל, מתון ואיכותי.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה