יום ראשון, 3 בפברואר 2013

עיתון דיגיטלי כבר קראת היום?

ברוכים הבאים לבלוג "פתרונות שיווקיים ברשת", שיתמקד בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי.

העולם הדיגיטלי סובב את כולנו ביום-יום, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על עסקים, שירותים או חברות. מדובר על עולם עם חוקים והתנהלות משלו המאופיינת בדינמיות גבוהה, שכל עוד מקפידים עליה ישנו תגמול כמעט מיידי הבא לידי ביטוי באופן כלכלי, במיצוי יכולות העסק ובעיקר - בהגדלת מאגר הלקוחות הפוטנציאליים והנעתם לפעולה.

בפוסט זה אתמקד בבניית עיתון מקוונן - בהגדרתו, מאפייניו ותרומתו למיצובה של החברה ולשיווקה הדיגיטלי.

מהו עיתון דיגיטלי? מגזין, העוסק בעולם בתוכן של החברה אשר בנוי כאתר אינטרנט לכל דבר (לעתים קרובות על בסיס של ג'ומלה או וורדפרס) ומציע מידע רלוונטי לנמענים, שנמצאים במאגר המידע של החברה.
הרעיון הבסיסי הוא מתן ערך מוסף - אתר האינטנרט של החברה מיועד למידע בסיסי אודות החברה, ואילו מגזין זה כללי יותר, ומבטא עניין הנובע מהגרעין שבו עוסק האתר. לדוגמה, אם מדובר על חברה שעוסקת בניהול כספים, יעסוק המגזין המקוונן שלה בפסקי דין הקשורים בניהול נכון של כספים; בטיפים לחיסכון כלכלי; בבחירה מהימנה של בעלי מקצוע בתחום זה , ועוד.

עיתון דיגיטלי שכזה יתבסס על מערכת דיוור טכנולוגית המקושרת ישירות לאתר החברה ו/או למאגר הלקוחות שלה - מה שיאפשר שליחה מהירה ואיכותית לתיבת המייל של הנמענים.

ניתן להתייחס אל המגזין כאל גורם עצמאי שאינו בהכרח מקושר עם החברה. אלמנט זה תורם למיצוב איכותי ומקצועי של החברה.

טיפ נוסף הוא לכלול סקרים, מבצעים ופרסום של גורם רלוונטיים במגזין, וכמובן - לבנות אייקון בולט ומושך של הצטרפות לרשימת הדיוור, כך שבאופן עקרוני השאיפה היא לצרף עשרות מנויים חדשים בכל דיוור/ מהדורה.

מומלץ לדוור את המגזין הדיגיטלי פעם בחודש בכדי שלא להתיש את הנמענים, אך מצד שני - להקפיד על שליחה קבועה וסדירה, רצוי באמצע החודש. הכרחי לצרף אפשרות להסרה מרשימת הדיוור בכדיש לא להסתבך בתביעות...

מגזין איכותי יהווה חלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי של החברה ויתרום משמעותית למיצובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה