יום שני, 11 בפברואר 2013

מכירות ברשת - פשוט וקל

חברות רבות המתבססות על מוצרים למכירה, ובעיקר חברות אופנה או אלקטרוניקה, גילו ממזמן את כוחו של האינטרנט בכל הקשור להנעה לפעולה. קניות באמצעות הרשת קלות מאוד, פרקטיות וברוב המקרים מספקות בדיוק את מה שהצרכן זקוק לו.

ישנם כמה יישומים דיגיטליים אשר תפקידם לסייע לחברה להגדיל את מאגר הלקוחות שלה, ומצד שני - להקל על הלקוחות מעברו השני של המסך.

ברקוד דיגיטלי הוא המילה האחרונה בתחום זה - מדובר על סריקה קלה ופשוטה של קוד אשר מפנה מיידית את הגולש אל אתר ואל מוצר ספציפי ומאפשר כמובן לברר אודותיו פרטים ולרכוש אותו. יצירת ברקוד חיונית לכל חברה שמעוניינת למצב את עצמה כמובילה טכנולוגית, ואשר שואפת להקל על עצמה ולייעל את מערך המכירות והשיווק שלה.

מערכת דיוור יעילה היא עוד יישום דיגיטלי אשר רק נשמע שולי, אך למעשה הוא מתקשר להיבטים רבים של מערך השיווק של החברה. יצירת מאגר של כתובות מייל של לקוחות קיימים ופוטנציאלים, קישורו לאתר ולמערכות המידע השונות בארגון ושליחה של דיוורים שוטפים באמצעותו חיוניים. חשוב לוודא כי מדובר על מערכת איכותית, אשר מאפשרת למי שמעונין להסיר את עצמו ממנה לעשות זאת בהתאם לחוק הספאם. כמו כן, קריטי כי מערכת זאת תהיה קלה מאוד לתפעול כיוון שהשימוש בה יכול להיות על בסיסי יומיומי.

ניוזלטרים שכוללים מידע על מוצרים חדשים או על הנחות חשובים אף הם להגדלת מערך המכירות, כמו גם מגזין דיגיטלי הנשלח באופן קבוע למועדון הלקוחות.

בנוסף, בכל הקשור לבניית האתר, חשוב לוודא כי כל הפרטים הינם מעודכנים, שהמוצרים מוצגים באופן נוח, ברור ומפתה וכי כל הקשור בתשלום באמצעות האתר מקנה ביטחון למשתמשים בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה