יום שלישי, 5 בפברואר 2013

מועדון לקוחות - קווים לדמותו

מהו בעצם מועדון לקוחות? מדובר על קשר הדוק או על מערכת יחסים עקבית בין החברה ללקוחותיה המובחרים בכדי לשמור על היותם לקוחות ולהניעם לעבר רכישות נוספות ,ובעקיפין - לייצר גרעין חזק של לקוחות קבועים, ולמצב את החברה כמתגמלת.

כיום, חברות רבות בתחום הצרכנות בעיקר מתחזקות מועדוני לקוחות ומקדישים להם הרבה תשומת לב, החל מהעיצוב של המועדון המקוונן ועד להצעות המפתות שקיימות בו.

מועדון לקוחות נועד בכדי להעניק ללקוחות תחושה שלא שוכחים אותם, גם לאחר שבצעו רכישות בחברה, וזהו הגורם העיקרי שמביא לקשר ארוך טווח. חברה אשר לא מקדישה מחשבה לשימור לקוחותיה באמצעות מועדון לקוחות בין השאר, תאבד אותם ואת מיצובה כמצליחה מהר יותר ממה שהיא עשויה לחשוב...

בעת בניית מועדון לקוחות חשוב לשים דגש על המראה שלו - עיצוב טרנדי,חדשני ואיכותי ימשוך לקוחות להתעניין ולהירשם אליו, ואף יאפשר תפעול נוח ומהיר של נתונים דיגיטליים. כמו כן, חיוני לקשר בין נתוני האתר הראשי לבין מאגר המידע של מועדון הלקוחות.

לכן, מומלץ לבנות את מועדון הלקוחות בחברה שמתמחה בכך - smartpage לדוגמה היא חברה המנוסה מאוד בעולם הדיגיטלי, לרבות בניית מגזינים מקווננים, שליחת ניוזלטרים וקטלוג דיגיטליים. החברה מתמחה בבניית מועדוני לקוחות על כל היבטיהם אשר משקפים את החזון ואת הסגנון האישי של החברה ומכאן ייחודה.

לאחר בניית מועדון הלקוחות נותר לתחזק אותו כראוי ולהיווכח עד כמה הוא מועיל לשימור מאגר הלקוחות הקיים ולהגדלתו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה