יום שלישי, 5 בפברואר 2013

מערכת דיוור - כי מידע הוא כוח

המשפט "ידע הוא כוח" נכון לגבי היבטים רבים בחיינו, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעולם העסקים. כאשר מדובר על חברה מתחילה או על כזאת אשר מעוניינת להתפתח, חשוב לזכור כי "ידע" מתייחס גם לנושא של הרחבת מעגל הלקוחות על ידי שימוש בפרטים חשובים ליצירת קשר מתמשך.

כתובות המייל מחליפות בימינו את השימוש בדואר המיושן וטוב שכך - דיוורים מתבצעים עתה מהר יותר וביעילות רבה ומספקים את כל צרכינו. אחד היישומים המתקדמים ביותר של נושא שימור ושליחת המידע ללקוחות או ללקוחות פוטנציאלים הוא מערכת דיוור - מדובר על יישום מתקדם ומשוכלל-טכנולוגית אשר מחובר למערכות המידע השונות של החברה, ומטרתו להקל על שליחת המיילים השונים באופן מרוכז ונוח, דוגמת פרסום מבצעים, תמונות, הנחות ומגזין מקוונן.

מערכת זאת היא המאפשר שליחת ניוזטר - מעין עדכון שוטף הנשלח למאגר המידע של החברה. ניוזלטר זה מחליף את השליחה בדואר, או את השליחה האיטית של מיילים באופן פרטני.

מערכת שכזאת מונעת עומסים כבדים שעשויים להפריע בתפקוד הכללי של החברה, והיא הופכת את כל הנושא לפשוט - הכל בחיצת כפתור אחת.

חשוב הוא להתקין אייקון להרשמה בכל שליחת ניוזלטר שכזה שיוכל לאפשר למעוניינים להצטרף לדיוורים באופן שוטף, ומאידך - להתקין אייקון אשר מאפשר להסיר את הנמען מרשימת התפוצה. מערכת דיוור איכותית תוסיף או תסיר נמענים בקלות ובאופן מיידי -מה שימנע אי נעימויות ובעיות מיותרות.

מערכת דיוור אמורה להתקשר באופן אוטומטי לאתר החברה, למגזין דיגיטלי במידה וקיים ולכל איזכור ו/או יישום של החברה ברשת - בדרך זאת גדל מאגר הלקוחות של החברה באופן מהיר ומיידי, המתבצע ללא מאמץ ותוך חתירה למטרה העיקרית - שהיא הנעה לפעולה והגדלת ההכנסות.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה