יום ראשון, 3 בפברואר 2013

מכירות ברשת - לא מה שחשבתם

החלטתם להקים חברה שמתמחה במכירה של מוצרים. בין אם מדובר על ביגוד, קוסמטיקה, מוצרי גינון, משחקים או אפילו מערכות דיגיטליות, כדאי שתדעו כי ישנן הרבה מאוד אופציות העומדות לפניכם שיכולות לחסוך לכם במשאבים, זמן וכסף, ולהגדיל משמעותית את ההכנסות שלכם ואת התפתחות החברה.

כיום, לכל חברה המכבדת עת עצמה, ישנו אתר אינטרנט מרשים, וחלק אינטגראלי ממנו הוא חנות מקווננת המאפשרת לרכוש את המוצרים און ליין. בארה"ב מדובר על מגמה מושרשת היטב שפועלת כבר שנים רבות, ואילו כאן מדובר על טרנד שהולך ותופס תאוצה ומושך מעריצים רבים.

קניות באינטרנט נוחות מאוד לביצוע, קורצות מבחינת מבצעים, חוסכות שעות של שוטטות ומציאת חנייה ומספקים חוויית קניה אחרת. כל זאת תלוי רבות באופן שבה בנויה החנות. קטלוג דיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מהאפשרות לרכוש מוצרים און ליין, ועליו להיות איכותי הן מצדו של הלקוח הגולש והן מצדה של החברה שצריכה לעשות זאת באופן מסודר שימנע בעיות של תשלום, פרטים, משלוחים וכ"ו.

מומלץ לשים דגש גדול על תמונות איכותיות של המוצרים, אולי אפילו מכמה זוויות בצירוף אפשרות לתקריב; פירוט המידות והצבעים; במידה ומדובר על אופנה - לצרף תמונת המוצר על גבי דוגמנית; הוראות שימוש וכ"ו. כדאי לבנות "סל קניות" אישי,  wish list, אפשרות להירשם למועדון לקוחות, ועוד.

אם החלטתם כי זוהי אופציה טובה עבורכם, חשוב לבחור בחברה המנוסה בבניית קטלוג דיגיטלי וחנות מקווננת. חברת smart page מנוסה מאוד בעולם הדיגיטלי ו"תופרת על פי מידה" את הצרכים השונים של החברה כפי שהם באים לידי ביטוי באופן דיגיטלי.

התוצאה הרצויה היא הגדלה משמעותית של לקוחות פוטנציאלים הגולשים באתר, הנעה לפעולה של רכישה ובעיקר - מיצוב גבוהה של החברה כמצליחה, מתוחכמת, איכותית, וכזאת המעניקה את מלוא השירותים לנוחיות לקוחותיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה