יום שני, 11 בפברואר 2013

בניתם אתר - אז מה עכשיו?

כל חברה, עסק או איש עסקים המכבד את עצמו יודע שחובה עליו לבנות אתר  אינטרנט אשר יספר אודותיו, יציע למכירה את שירותיו ואת מוצריו ובעיקר - יגדיל את מאגר הלקוחות ויניע לפעולה, שיכולה להיות רכישה, הצטרפות למערכת הדיוור של החברה או הרמת טלפון לבירור פרטים.

אבל, אתר אינטרנט אינו יכול לעמוד לבדו בעולם שכולו סובב סביב רשתות חברתיות ויישומים דיגיטלים נוספים.

קטלוג דיגיטלי הוא אמנם חלק מהאתר, אבל הוא יישום מתקדם בפני עצמו. בכדי לאפשר מכירות דרך האתר מומלץ לעשות שימוש ביישום זה ולהניע לפעולה. לקטלוג מתקשרים יישומים נוספים כמו יצירת ברקוד, ולמעשה מדובר על עולם אין-סופי של אפשרויות מתוחכמות.

גם מגזין דיגיטלי הוא יישום שכזה, ולאחרונה, אנו נוכחים בקיומו במסגרת פעילות שיווקית של חברות גדולות כקטנות אשר לכולן חשוב להגיע אל הצרכן שגולש באינטרנט באופן אישי ואפקטיבי. מגזינים אלו יכלים להיבנות על מערכות ג'ומלה או וורדפרס, כמו גם על תשתיות עצמאיות שמקושרות אל האתר הראשי של החברה. היתרון הוא בהרחבת הפעילות הדיגיטלית של החברה, בערך המוסף שהמגזין תורם (מידע רלוונטי, הנוגע לעולם התוכן של החברה) ובתחושה כי החברה עושה הרבה בכדי לרצות את לקוחותיה.

אז לאחר שבניתם אתר, חשוב שלא לנוח על השמרים, ולהמשיך לפתח את הקו הדיגיטלי שלכם בכדי לפנות לעוד לקוחות פוטנציאליים, לגדול מעבר ליעדים שהצבתם לעצמכם ולהתקדם מכל בחינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה